Hjundai želi da pravi Elantru u TCR specifikaciji
Lepo...
Ako je suditi po špijunskim fotografijama koje su se u poslednje vreme pojavile na internetu, Hjundai pretvara i limuzinsku “elantru” u trkački model po TCR standardu.
Korejski proizvođač u TCR arsenalu već ima “i30 N” i “veloster N” (primarno namenjen severnoameričkom kontinentu), a razvija i električni “veloster” za buduću ETCR seriju.
Pomenute špijunske fotografije prikazuju troprostorni “hjundai”, navodno ulovljen na testu na “tajnoj” pisti, sa aerodinamičkim rešenjima prikrivenim kamuflažnim bojama. Nigde nema potvrde da je to stvarno auto TCR specifikacije, ali od prednjeg dela automobila i otvora na haubi za odvod toplote, preko izbačenih blatobrana do zadnjeg krila, on neodoljivo podseća na TCR s turboprehranjivanim motorom. U prilog tezi da u pitanju jeste “elantra TCR” govore bar tri činioca. Elementi dizajna nove, sedme generacije putničkog modela primećuju se i na testiranom.
Evo kako izgleda hrvatska fabrika super-automobila
Takođe, nova “elantra” za modelsku godinu 2021. biće prvi Hjundai s ovim imenom koji će imati i N lajn performantnu varijantu. To podrazumeva specifične elemente dizajna, unapređenja šasije i turboprehranjivani motor. Istina je da “N lajn” nije isto što i “N”, već treba da je negde između standardne i potpuno performantne verzije. Možda je negde u pripremi i “elantra N”? U svakom slučaju, put od oznake N u Hjundai putničkoj gami do stvaranja odgovarajuće trkačke sprave ne bi trebalo da bude dugačak.
Kao što između “i30 N” i “velostera N” nema mnogo razlika, tako se i “elantra” u Australiji prodaje kao “i30 sedan”. Prodaja sedme generacije putničke “elantre” trebalo bi da počne ove jeseni.