IZNENAĐUJUĆA LISTA! Veliki BMW na začelju! A evo ko proizvodi najpouzdanije automobile!
Pežo dospeo na vrh!
JD Power je objavio listu najpouzdanijih automobila u Velikoj Britaniji za ovu godinu koja donosi brojna iznenađenja. Itraživanje Vehicle Dependability Study vođeno je brojem prijavljenih kvarova na automobilima, a najnovije izdanje obuhvata 11.530 vlasnika novih vozila registrovanih u razdoblju od novembra 2015. godine do januara 2018. Studijom je obuhvaćeno 177 mogućih problema raspodeljenih u osam kategorija.
A među njima je glavna zvezda Pežo koji je sa samo 77 prijavljenih kvarova na 100 automobila stigao do trona kao najpouzdanija marka. Na drugom mestu je Škoda sa 88 prijavljenih kvarova, a treći je Hjundai s 90 kvarova na 100 automobila.
A tu iznenađenjima nije kraj. Zanimljivo je da je samo jedan premium brand uspeo da stigne u top 10 i taj ne dolazi iz Nemačke. Naprotiv, britanski vlasnici nemačkih luksuznjaka su vrlo kritični. Tako je samo Volvo sa 106 prijavljenih problema uspeo da dođe do 10. mesta. Industrijski prosek od 119 problema nisu uspeli da dohvate ni Mercedes ni Jaguar.
I to nije sve jer postoje gori od njih, a to su Audi na 3. mestu otpozadi te predzadnji Fiat i zadnji BMW. Bavarski div se može "pohvaliti" sa 181 prijavljenim problemom na 100 vozila.
Istraživanje je pokazalo da je i dalje najveći broj kvarova vezan za infotejment, a on je češće problematičan kod premium modela nego kod tzv. konfekcije za široke mase. Isto važi i u pogledu novih sigurnosnih sistema, poput sistema izbegavanja sudara i nadzora mrtvog ugla koji se češće kvare kod skupih automobila.
VOZAČI U SRBIJI ĆE SE HVATATI ZA GLAVU: Za ovaj PREKRŠAJ ćete sada plaćati DUPLO VEĆU KAZNU
A KAD PADA KIŠA... OU! Otkrivena ogromna MANA Teslinog "modela 3"! (VIDEO)
PORN*Ć SNIMLJEN U SAMOVOZEĆOJ TESLI JE HIT GODINE: Oduševljen i Elon Mask, tviteraši ga osudili (FOTO)
- Kad gledamo broj kvarova na novim sigurnosnim tehnologijama, jasno je da proizvođači moraju da porade na njihovom poboljšanju, posebno premium marke kojima je takva oprema jedan od glavnih aduta - rekao je Džoš Halibarton, šef J.D. Powera za Evropu.
Recimo i da je studija pokazala da se tzv. "zelena" vozila češće kvare u području pogona, podešavanja sedišta i infotejmenta u odnosu na modele sa klasičnim pogonom putem motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Gledamo li pak po modelima, u svojim klasama su po dve pobede odnijeli Folksvagen (Up! I Tiguan) i Opel (Insignia, Mokka X).