light rain
18°C
03.06.2024.
Beograd
eur
117.1015
usd
108.2069
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

VESIĆ: Prevoz neće poskupeti, ali se mora plaćati!

30.08.2014. 11:59
Piše:
Beta
autobus na ulici
autobus na ulici / Izvor: Profimedia

Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je da će nova gradska vlast i rukovodstvo GSP zaustaviti nezakonit odliv sredstava iz tog preduzeća, ukazavši da je jedan od bivših direktora predvideo da se Fudbalskom klubu "Polet" uplati osam miliona dinara.

Bivši direktor GSP-a je, prema Vesićevim rečima, uputio dopis dobavljačima GSP-a da doniraju sredstva za taj klub.

"To je skandal i ovom prilikom želim da poručim svim dobavljačima da je taj dopis nezakonit, i da ne treba to da rade. Direktor GSP ih je, takođe pismenim putem obavestio, čime smo pokazali da smo odgovorna gradska vlast koja ne želi da se ni jedan dinar iz GSP-a odliva za neke stvari koje nemaju veze sa gradskim prevozom", kazao je Vesić Vesić za televiziju Pink, a prenosi gradska informativna služba Beoinfo.

Gradski menadžer je potvrdio da se neće menjati cena karte u gradskom prevozu, ali da ona mora plaćati jer se više od 60 odsto građana vozi besplatno, što je neodrživo.

On je naveo da se najavljene mere od prvog septembra, a koje se odnose na pojačanu kontrolu karata, obaveznu validaciju i optimizaciju prevoza, upravo i sprovode da ne bi došlo do povećanja cene karata i smanjenja subvencija za određene kategorije stanovništva.

Siniša Mali
Siniša Mali / Izvor: Tanjug

Od Nove godine novi tarifni sistem gradskog prevoza

"Prevoz u Beogradu će biti podeljen u više zona i to će omogućiti korisnicima javnog prevoza da kupuju mesečnu kartu za jednu, dve ili više zona. Ako već tražimo od građana da kupuju kartu - da bi prevoz bio kvaliteniji, čistiji i efikasniji potrebno im je ponuditi više opcija, da racionalnije koriste prevoz i ostvare određene uštede. Ali je glavna poruka da svaka od tih karata mora biti plaćena" , kazao je Vesić.

On je najavio da će se povećanjem prihoda i omogućiti bolja usluga.

"Nadam se da ćemo već od naredne godine moći da imamo i prve električne autobuse u Beogradu, poput svetskih metropola. Takođe je prioritet i nabavka novih standardnih autobusa, ali od domaćih proizvođača, kao što je Ikarbus", najavio je gradski menadžer.

"GSP je pripremio rezervne autobuse koji će biti spremni da uskoče na one linije gde se pokaže potreba, kako se ne bi pravile gužve i građani dobili prevoz kakav i zaslužuju. Grad upravo sprovodi i javnu nabavku za kamere koje će biti postavljene u svim vozilima javnog prevoza, kako bi se putnici ali i vozači osećali bezbedno",  zaključio je Vesić.