Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

Дигитал Day 2024: Какву будућност нам обликује вештачка интелигенција

10.05.2024. 15:39
Пише:
Промо
Digital Day 2024
Дигитал Day 2024 / Извор: Промо

Сви смо свесни чињенице колике нам промене у свакодневни живот и пословање доноси све активнија употреба вештачке интелигенције. Унапређујући таргетирање, креирајући боље персонализоване садржаје, ефектније и ефикасније кампање, уноси револуцију у целокупни екосистем дигиталног оглашавања.

О свим утицајима АИ на дигиталну индустрију, иновацијама и напретку у погледу њене употребе говориће еминентни стручњаци из земље и света на конференцији Дигитал Day која ће се 21. маја одржати у Дому омладине Београда, под слоганом “Схапе the Футуре оф АИ”.

Међу keynote говорницима конференције ове године ће се наћи они који увелико и практично употребљавају АИ алате у креативној индустрији, оглашавању и медијима међу којима су и: Јацек Книаź, Перформанце & Ентерприсе Леад ЦЕЕ, Теадс, Александар Бабић, Сениор Business Девелопмент Манагер, Yandex Адс, Александар Николић, оснивач AiChatBot.rs и Дарко Марјановић, суоснивач, Things Солвер.

Јацек Книаź из компаније Теадс ће открити беспрекорна omnichannel искуства уз која корисници могу имати енгагемент свуда. Будућност медија данас је Connected ТВ (ЦТВ) – телевизија која подржава стриминг видео садржаја, што се сматра да ће ускоро постати доминантна сила у адвертајзингу. Овај значајан помак у понашању публике, удаљавање од традиционалног, линеарног ТВ програма, пружа узбудљиве нове прилике за оглашиваче да се повежу са својом циљном публиком. Биће представљено како у компанији Треадс раде интеграције висококвалитетног видеа, дигиталних и ЦТВ медија како би подстакли смисленију везу између брендова и потрошача. Теадс АИ помаже корисницима на начин што води сваки корак са циљем да осигура најизузетније omnichannel искуство на Connected ТВ-у, на тај начин оглашивачи могу да максимално искористите нове прилике које су на располагању кроз све канале укључујући продајно место, мобилне уређаје и продају на мрежи.

Александар Бабић сениор менаџер за развој пословања из компаније Yandex Адс ће објаснити шта имају заједничко најбољи човекови пријатељи -  пси и АИ алгоритми у оглашавању. Како треба да храните, тренирате и управљате АИ алгоритмима, чак и ако нисте програмери. Ово предавање ће посебно бити важно свима онима који се баве е-трговином, јер ће их Александар научити како да побољшају резултате рекламирања правилном бригом о алгоритмима.

Александар Николић је оснивач компаније за израду АИ ChatBotova, иновативних виртуелних асистената који трансформишу корисничко искуство кроз конверзацијски маркетинг у различитим индустријама. Кроз анализу најновијих трендова, студија случаја и примера најбоље праксе, Александар ће открити како АИ Chatbotovi оптимизују комуникацију између брендова и корисника, пружајући персонализоване услуге и ефикасну подршку у реалном времену. Заједно са посетиоцима ће истражити како АИ Chatbotovi доприносе аутоматизацији пословних процеса, анализи података и побољшању конверзија и продаје, као и какав утицај имају на различите индустрије. Проучавањем конверзацијског маркетинга, присутни ће добити увид у будућност АИ Chatbotova и њихов утицај на пословање у годинама које су пред нама.

Дарко Марјановић је предузетник дубоко страствен за спајање пословања са технологијом. Он је предводио револуцију у секторима телекомуникација, малопродаје и финансија кроз решења заснована на подацима. Са само 23 године, Дарко је основао Things Солвер, са циљем да омогући компанијама да користе АИ за раст и унапређене везе са корисницима. Тренутно је фокусиран на изградњу Солвер АИ Суите, сета модуларних апликација које помажу маркетинг и продајне тимове да разумеју и ангажују своје кориснике кроз уједначавање и стандардизацију података, сегментацију и увиде, аутоматизацију маркетинга и коришћење напредног АИ система препорука за веће стопе конверзије. 

Тринаеста конференција Дигитал Day ће бити отворена традиционалним представљањем резултата AdEx истраживања за 2023. годину, које ће и ове године публици презентовати Ђорђе Букинац, Хеад оф ГроупМ Nexus.

Обезбедите себи место међу стручњацима и практичарима из дигиталног маркетинга, саслушајте њихове увиде, искуства и решења која већ сутра можете употребити за унапређење сопственог пословања. Котизације су у продаји  на www.digitalday.rs.