Најезда Астон Мартина почиње 2017.
Када желите пробој на сам врх европског тржишта, морате нешто и да уложите. Управо то чини британска компанија.
Астон Мартин је покренуо замајац механизма који би требало да му донесе прођу на европском тржишту какву има Ferrari. Кључна средства за остварење циља јесу нов дизајн и технологија. У визуелном смислу, британска компанија жели већу разлику у изгледу између појединачних модела, насупрот досадашњем, мање-више, једнообразном изгледу возила фирме из срца Енглеске.
Nissan би у "електрични" споразум Тесле и BMW
Сеат неће да трпи Renaultov рекорд
Представљен нови Peugeot 508
Што се тиче технологије, два елемента су суштина новог приступа продукцији Астон Мартина. Први су Мерцедесови АМГ мотори који ће давати покретачку снагу острвским "змајевима", и то 4.0 В8 и 6.0 В12 би-турбо агрегати. Вероватно је, али не и потврђено, да ће у каснијем времену бити приређене и хибридне варијације.
Други технолошки кец из рукава Астон Мартина је ВХ алуминијумска платформа која је још у повоју. Њена суштина јесте управо разбијање униформности и отварање простора за производњу модела различитих спецификација као што су облик и димензије стражњег дела каросерије или међуосовинско растојање. Најважнија од свих јесте могућност да се на шасију инсталирају различити типови (величине) агрегат, као и место да се касније угради електромотор.
Први од нових модела које Астон Мартин планира јесте ДБ9 који ће бити представљен 2016, док се продаја очекује у 2017. години. Годину дана после ДБ9, возачи ће имати прилику да пазаре Вантаге, а 2019. и Vanquish који треба да постане водећи од свих Астон Мартинових модела.
Уколико се пројекат британске компаније покаже исплативим, очекује се нова генерација Рапида, као и СУВ Лагонде. Но, о том потом.