Штедљиви дизел компакт са спортским духом
Троши само 5,7 литара на 100 км и притом ужива у вожњи. Највећи адут Меганеа је цена, која за дизелаша почиње од 15 000 евра.
Мудри кажу да је најбоље куповати ауто који је на заласку каријере. Има нешто у томе, све дечје болести су решене и дорађене. Али, како би понудили нешто ново, произвођачи сваких неколико година освеже изглед постојећих модела. Тако је И Рено Меган, представљен још 2008.године, лане добио други изглед. Спољним изгледом је приближен Клиу, док је унутрашњост остала више - мање иста, уз финију завршну обраду и угодне материјале.
Спољни изглед обогаћен је 17-инчним алу - фелнама, ЛЕД дневним светлима, украсним додацима на одбојницима и ретровизорима. Све у свему врло угодно и с јаким спортским духом.
Испод поклопца мотора је већ добро познати турбодизелаш од 1500 кубика са 110 КС и 260 Нм обртног момента. То је један од најбољих средњејаких дизелаша на тржишту, јер перформансама (до стотке стиже за 10,5 с, а највећа брзина му је 190 км/х) и потрошњом нуди одличан компромис између ужитка и уштеде. Просечна потрошња коју представља произвођач је 4,4 л/100 км, а то Мегана ставља веома високо на лествици економичности.
Цена? Један од главних адута Мегана је управо цена. За нешто луксизнију ГТ лине варијанту опреме која је представљена је тек нешто испод 15 000 евра, док је цена основног модела дизела од 95 коња, хиљаду евра мања.
(Вечерњи лист)