BUS PLUS ODLAZI U ISTORIJU: Stigla BEOGRADSKA KARTICA sa raznim pogodnostima, možete je kupiti već danas!
Gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević je rekao da ovaj dan predstavlja ispunjenje obećanja da BusPlus ide u istoriju
Nova kartica za javni prevoz Beogradska kartica od danas je u prodaji i neće se koristiti samo za prevoz već i za ostvarivanje raznih pogodnosti.
DA LI OBEZBEĐENJE U JAVNOM PREVOZU U BEOGRADU SME DA LEGITIMIŠE PUTNIKE? Evo šta kažu gradske odluke
Mobilna ekspozitura Banke Poštanska štedionica od četvrtka ponovo na pijaci "Zvezdara"
VOZAČI, ŠIROM OTVORITE OČI: Čovek istrčava pred automobile u Bulevaru! (FOTO)
Na promociji nove kartice u Starom dvoru najavljeno je da će građani od ponedeljka 12. jula uz personalizovanu karticu sa kupljenom mesečnom kartom za tekući mesec moći da koriste termine za plivanje na gradskim bazenima za samo jedan dinar i da jednom mesečno kupe ulaznicu za Zološki vrt za 350 umesto 550 dinara kolika je inače cena.
U planu je da sa novom Beogradskom karticom građani ostvare popuste pri kupovini karata za pozorišta, bioskope, muzeje, pri plaćanju Infostana i drugih obaveza ili računa u ugostiteljskim objektima i prodavnicama.
Nova Beogradska kartica će funkcionisati po principu dva novčanika gde će na jedan moći da se uplaćuje karta za prevoz, a drugi će moći da se dopunjuje i tako plaća korišćenje javnih bicikala, parkinga i drugo.
Gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević je rekao da ovaj dan predstavlja ispunjenje obećanja da BusPlus ide u istoriju.
- Danas promovišemo novu Beogradsku karticu. Po ugovoru je ta kartica trebalo da bude realizovana u prvih šest meseci, međutim, privatni partner je išao korak unapred, što smo mi podržali, a već od danas kreće prodaja novih Beogradskih kartica – naveo je Vasiljević, a prenosi Objektiv.
Rekao je da će Beogradska kartica verovatno za svaku godinu imati malo drugačiji dizajn i da će se o tome dogovarati zajedno sa privatnim partnerom i naveo da su sugestije građana po tom pitanju uvek dobrodošle.
Vasiljević je rekao da su iz gradskog budžeta u protekle četiri godine uložena značajna sredstva za unapređenje sistema javnog prevoza putnika, kako kroz obnavljanje voznog parka GSP Beograd, tako i kroz povećanje plata u tom preduzeću.
Istakao je da je namera da i u narednom periodu povećavaju kvlitet usluge koja se pruža građanima, ali i naglasio da je veoma važno da građani plaćaju prevoz.
- Kad budemo imali značajnije povećanje plaćanja prevoza, mi ćemo na godišnjem nivou moći da kupujemo značajan broj novih vozila - dodao je Vasiljević.
Direktor SC Tašmajdan Milan Novović je rekao da svi korisnici personalizovanih kartica, starih ili novih, sa kupljenom mesečnom kartom za tekući mesec, imaju mogućnost da za samo jedan dinar u toku mesec dana iskoriste termine za rekreativno plivanje na zatvorenim bazenima gradskih sportskih centara Tašmajdan, Milan Gale Muškatirović, Banjica, Vračar i 11. april.
To, dodao je, znači da svaki korisnik u toku jednog meseca za po jedan dinar može da iskoristiti termine u svih pet centara.
- Važno je da čuvamo životnu sredinu, važno je da čuvamo sebe, pa je ovo sjajna prilika da animiramo građane da počnu sa rekreacijom i za samo pet dinara iskoriste pet termina plivanja mesečno - kazao je Novović.
Sistem naplate karata i upravljanja vozilima kakav se primenjuje u Beogradu, kompanija Kentkart iz Turske održava u 47 gradova na četiri kontinenta širom sveta.
Marketing menadžer kompanije Volkan Šen je rekao da su zahvaljujući iskustvu i tome što su u Beogradu bili prisutni kao manjinski partner prepoznali upravljanje javnim prevozom u Beogradu kao strateški važan posao za razvoj kompanije Kentkart u regionu.
- Zahvaljujući jako dobrom iskustvu i velikom broju dobrih inženjera sa kojima smo radili u Srbiji rešili smo da u Beogradu napravimo centar za ovaj deo Evrope pa je i kompanija promenila naziv u Kentkart Southeast Europe - rekao je Šen.
Naveo je da su u prethodne dve godine započeli projekte u Kragujevcu, Sarajevu i Miškolcu u Mađarskoj.
- U Beogradu imamo nameru da zaposlimo još inženjera i da deo proizvodnje prebacimo u Srbiju odnosno da nastavimo širenje na kompletno tržište Jugoistočne Evrope - rekao je Šen.