VAŽNE VESTI ZA VOZAČE Poznato kad ćemo Koridorom 10 moći da idemo SKROZ DO BUGARSKE
Auto-put kroz Grdeličku klisuru neće biti jedina nova saobraćajnica koja je otvorena tokom ove godine.
Do kraja leta vozila bi trebalo da se nađu i na istočnom kraku Koridora 10 od Niša do Bugarske i na potezu Koridora 11 od Obrenovca do Ljiga, ali i na deonici Surčin-Obrenovac.
Dakle, ova godina bi mogla da bude prekretnica u Srbiji kada je reč o saobraćajnoj infrastrukturi i bezbednosti vozača.
Završetkom radova na južnom kraku Koridora 10 u dužini od 26,3 kilometara kroz Grdelicu vozačima se pruža mogućnost da od granice sa Mađarskom do granice sa Severnom Makedonijom ne silaze sa auto-puta.
Praktično i jednostavnije: Oni su SVETSKI ŠAMPIONI u plaćanju računa preko mobilnog
VELIKO PRIZNANJE POTRESA SVET Direktor Boinga otvoreno: Pogrešili smo!
SNAŽAN UDAR EU: UVODE NOVE TAKSE, a građane će to SKUPO KOŠTATI!
- Uskoro će takvu pravilegiju imati i svi koji krenu put Bugarske - najavila je potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović. - Nakon što smo završili izgradnju južnog kraka Koridora 10 i pustili u saobraćaj kompletan potez od Horgoša do Preševa, tokom leta nas očekuje puštanje u saobraćaj i preostalih deonica na istočnom kraku, ka Bugarskoj. Posebno ćemo se usmeriti na kontrolu tih radova i biti prisutni na terenu kako bi i taj deo Koridora 10.
Novine se željno iščekuju i na Koridoru 11 gde najviše problema zadaju radovi na sanaciji famozne deonice UB-Lajkovac, koja je završena još pre četiri i po godine u vreme ministra Milutina Mrkonjića, a praktično se dva i po kilometara rade iz početka.
Inače, krajem prošle godine na Koridoru 11 su potpuno završene dve deonice u dužini od 46,5 kilometara, od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, uključujući i petlju Ljig.
Ali te dve deonice biće otvorene za saobraćaj kada se završi sanacija deonice Ub-Lajkovac koja ih povezuje. I to bi trebalo očekivati uskoro.
- Na Koridoru 11 krajem leta planiramo da pustimo u saobraćaj deonice od Obrenovca do Ljiga, čime će biti kompletirano 103 kilometara autoputa od Obrenovca do Čačka. Do kraja godine biće završena i deonica Surčin-Obrenovac, što znači da ćemo ove godine imati ukupno u saobraćaju 120 kilometara auto-puta na Koridoru 11 - ističe Mihajlović.
Otvaranje tih deonica je posebno značajno za bezbednost saobraćaja u ovom regionu pošto će vozači konačno većim delom imati alternativu za ozloglašenu Ibarsku magistralu, najveću crnu tačku u Srbiji.
Za sada se saobraćaj na koridoru 11 odvija u dužini od 40,3 kilometara na potezu Ljig-Preljina (Čačak) koji je otvoren pre dve i po godine.
Inače, sredinom maja počeli su radovi i na izgradnji deonice Prijeljina-Požega u dužini od 30,9 kilometara. Vrednost radova je 450 miliona evra.
Izvođač radova je kineska kompanija CCCC, a rok za završetak izgradnje je tri godine.
Uporedo sa radovima na koridorima 10 i 11 priprema se izgradnja još jednog koridora - Moravskog od Čačka do Pojatam koji će u dužini od 110 kilometara povezati zapadnu i istočnu Srbiju.
HRVATSKA PROPADA! Stigli podaci koji su dokusurili Hrvate, a još kad su se uporedili sa Srbijom...
SAOBRAĆAJNICA VAŽNA ZA BiH, ALI I REGION: Sutra počinju radovi na Koridoru 5C kroz Republiku Srpsku
POTPISANA JOŠ JEDNA DEKLARACIJA "QCI": EU planira izgradnju KVANTNE KOMUNIKACIJSKE mreže
- Ubrzano se pripremamo za početak izgradnje Moravskog koridora. Auto-put od Čačka do Pojata je strateški važan jer će povezati 500.000 ljudi u centralnoj Srbiji, i plan nam je da radovi počnu tokom leta - podvlači Mihajlović.
Ovo leto će biti baš udarničko za građevince pošto se očekuje otvaranje gradilišta koje će doneti još jedan auto-put.
- U julu najverovatnije treba da počnu i radovi na izgradnji prve deonice autoputa Beograd-Sarajevo, od Kuzmina do Sremske Rače, gde radove izvodi turska kompanija "Tašjapi" - najavljuje Mihajlović.