Aktuelna generacija Honde Civik na evropskom tržištu je već tri godine, pa je došlo vreme za prvo "zatezanje bora". Spoljašnjost automobila osvežena je restilizovanom maskom hladnjaka i redizajniranim prenjdim branikom sa nešto drugačiji kućištima za maglenke.
LED farovi su sada standard, a restilizovana su i dnevma LED svetla Honda Civik za 2020. dobila je nove 16-inčne alu felne za bazični model, kao i nove 17-inčne "Shark Grey" točkove od lake legure za skuplje verzije ovog automobila.
Među novinama je i još jedna boja u paleti, koju Honda naziva "Obsidian Blue".
Japanski proizvođač promenio je teksturu materijala kojom su obložene površine u kabini, kako bi Civik izgledao luksuznije. Verzije sa bogatijim paketima opreme imaju elektropodesivo vozačevo sedište u 8 smerova.
Motorizacija je ostala nepromenjena u odnosu na model pre restilizacije. Honda kupcima u Evropi nudi dva benzinca i jedan dizelaš.
Osnovni model ispod haube ima 1.0-litarski VTEC Turbo sa 126 KS i 200 Nm, dok snažniji 1.5 VTEC Turbo proizvodi 182 KS i razvija 240 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Dizel ponudu predstavlja 1.6-litarski i-DTEC sa 120 KS i 300 Nm.
Benzinci se mogu naručiti sa 6-brzinskim manuelnim menjačem ili sa automatskim CVT menjačem. Dizelaš može biti uparen sa 6-brzinskim manuelnim ili 9-stepenim automatskim menjačem.
Sve verzije Honde Civik za 2020. opremljene su Honda Sensing bezbednosnom tehnologijom koja uključuje brojne sistem asistencije: "Collision Mitigation Braking System, Adaptive Cruise Control, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist System i Traffic Sign Recognition".
Restilizovani Civik stiže u evropske prodajne salone u decembru, a prve isporuke kupcima planirane su za januar 2020. godine.