Automobil koji dizajnom podseća na čuvenu BMW Isettu iz sredine 20. veka, idealan je za grad, a može da pređe sa punom baterijom i do 200 km.
Kompanija Micro već godinama radi na malom gradskom automobilu na struju, za čiji su izgled i funkcionalnost dizajneri potražili inspiraciju u sličnom modelu od pre 60-ak godina.
Isetta je najmanji i verovatno najneobičniji automobil koji je nosio amblem BMW-a u istoriji te bavarske kompanije. Ovaj model dizajniran u Italiji, proizvodio se između 1955. i 1962. po licenci u nekoliko zemalja, uključujući i Nemačku gde ju je izrađivao BMW koji je tada bio daleko od reputacije premijum proizvođača koju ima danas.
Da Isetta ne bude zaboravljena u 21. veku postarali su se u kompaniji Micro, kada su pre nekoliko godina predstavili koncept modernizovane, električne varijante ovog vozila pod novim imenom - Microlino.
Osnovna dizajnerska koncepcija Isette je sačuvana, kao i sistem ulaska u vozilo sa jednim vratima, koja se nalaze na prednjem delu automobila.
Micro je sada predstavio unapređenu produkcijsku verziju nazvanu Microlino 2.0. U odnosu na prvobitni koncept iz 2016, serijska varijanta ima još moderniji izgled sa prednjom LED trakom duž čitave širine vozila, a zadržani su glavni farovi na mestima spoljnih retrovizora, što je bio zaštitni znak originalneIsette iz 20. veka.
Spoljna ručica za otvaranje vrata je sada vizuelno sakrivena, a povećan je prostor za glave putnika u kabini.
Takođe su suženi A stubovi, kako bi se poboljšala preglednost u vožnji, dok je razmak između zadnja dva točka povećan za 50% u odnosu na koncept, pa je auto sada stabiliniji, udobniji i bezbedniji u vožnji.
Izmene su vidljive i u kabini - volan više nije pričvršćen za vrata i ne pomera se kada se ona otvaraju, već je fiksiran za stub koji je pričvršćen za pod vozila.
Kokpit je potpuno minimalistički, sa digitalnim ekranom na mestu instrument table i prednjom šipkom koja služi kao rukodržač, ali i nosač smartfona i Bluetooth zvučnika koji mogu da se zakače za nju.
Microlino 2.0 ima elektromotor za koji proizvođač tvrdi da može da "pogura" auto do brzine od 90 km/h, ne precizirajući njegovu snagu.
Za čuvanje električne energije koriste se baterije od 8 kWh ili 14,4 kWh. Manja obezbeđuje autonomiju od oko 125 km, a sa većom je moguće preći i do 200 km.
U kompaniji Micro kažu da se baterije mogu dopuniti za otprilike 4 sata na kučnoj utičnici.