KO ĆE SE USUDITI DA GA VOZI? Prodaje se PORŠE Pabla Eskobara - detalji su zapanjujući (FOTO)

13.03.2021. 08:02
Piše:
Srbija Danas
Pablo Eskobar / Izvor: Profimedia
Trkački Porsche 911 Carrera RSR 3.0 iz 1974., nekada u vlasništvu kolumbijskog narkobosa Pabla Eskobara, pojavio se na tržištu s cenom od 2,2 miliona američkih dolara.

Ovaj kultni Porsche je dizajniran i napravljen za američko takmičenje IROC (International Race of Champions) 1974. godine, gde ga je vozio nekadašnji vozač Formule 1 Emerson Fitipaldi.

Kako piše Jutarnji.hr, nakon završetka te serije za koju je bilo napravljeno samo 15 primeraka, Fitipaldijev bolid je kupio Rodžer Penske, američki preduzetnik u profesionalnim auto-trkama i sam nekada trkač te vlasnik tima poput Team Penske, DJR Team Penske...

Auto koji se sada prodaje, međutim, krajem 1970-ih je nekako završio u Kolumbiji u vlasništvu notornog kolumbijskog narkobosa Pabla Eskobara.

Mnogi to možda ne znaju, ali Pablo Eskobar je učestvovao na mnogim trkama automobila. Tako je "capo" recimo učestovao na popularnom kolumbijskom Copa Renaultu 4 kupu gde je nakon šest trka čak uhvatio drugo mesto.

Automobil kojim se često trkao je bio i konkretni Porsche 911 RSR iz 1974. godine, ali koji je prerađen u "Slantnose" varijantu u stilu Porschea 935, s karakterističnim bojama "Martini racing". Porsche 911 RSR 3.0 1974. za narkobosa je bio posebno prepravljen u "slantnose" varijantu u bojama Martini racing.

Ovaj automobil zanimljive istorije i još zanimljivijeg vlasnika sada prodaje trgovac Atlantis Motor Group s Floride (SAD). Kultni 911 RSR 3.0 je nakon Eskobarove smrti 1993. godine stajao u jednom skladištu a zatim je 2000-ih vraćen u SAD gde je bio profesionalno restauriran i vraćen u besprekorno stanje - u izvorni oblik Fitipaldijevew trkačke mašine uključujući IROC "livreju". Uz auto dolazi originalna dokumentacija Volkswagena USA, Penske Productionsa i North Lake Porschea.

Trkački vazduhom hlađeni 3,0 litarski boxer u 911 RSR 3.0 varijanti iz 1974. je postizao 321 KS i koštao je duplo u odnosu na najsnažniji serijski Porsche 911 2.7 RS tog vremena. To je bio ozbiljan takmičarski model i bolid koji je dominirao u GT kategoriji te pobeđivao na trkama širom sveta. Od kada je automobil restauriran do danas je prešao tek 362 kilometra.

 

Piše:
Srbija Danas
13.03.2021. 08:02
Pogledajte više