Istorija Lexusa LFA je jedna od najzanimljivijih u svetu automobila. Jedan je od najuspešnijih modela u istoriji Lexusa - upisao se u knjigu najboljih japanskih sportskih automobila. Pa ipak, više od decenije nakon završetka proizvodnje, još uvek postoje primerci koji se prvi put prodaju kao novi.
Mala serija mu danas daje kolekcionarsku vrednost. Lexus je 2012. najavio kraj proizvodnje za neverovatni coupe LFA s 4,8 litarskim V10 agregatom od 560 KS pro 8700/min ispod poklopca, a ona je bila ograničena: iz fabrike je izašlo samo 500 primeraka. Međutim, interes za taj auto kad je bio nov nije bio onakav kakva se očekivao, za razliku od danas. Jedan od najupečatljivijih slučajeva se dogodio prošlog meseca, u Australiji, kada je trgovac Toyote morao direktno sebi da kupi primerak. Razlog se nalazi u promeni propisa koje je zemlja doživela.
Australija je 1. jula ostavila iza sebe Zakon o standardima za motorna vozila, koji datira iz 1989., da bi usvojila novi Zakon o standardima za drumska vozila. Da bi uključila LFA u Registar odobrenih vozila (RAV), bazu podataka o vozilima koja može legalno da vozi po putu, ovaj je morao da bude prodat pre roka.
Poenta je da nije bilo zainteresovanog kupca, pa je kupovinu obavio sam trgovac, da bi se registrovao i tako, kada ga kupi pravi kupac, vozilo neće imati pravnih problema da se legalno vozi.