Neki od njih su otvaranje računa - 34 odsto, metode za identifikaciju i verifikaciju na daljinu - 23 odsto i beskontaktno plaćanje - 18 odsto. Ovo je pokazalo istraživanje Dilojta o zrelosti digitalnog bankarstva, sveobuhvatnoj analizi digitalnih funkcionalnosti i situaciji na tržištu, rađeno u 39 zemalja i 318 banaka.
- Kada je o Srbiji reč, naše banke se u poređenju sa globalnim prosekom, mogu svrstati u grupu "zakasnelih digitalnih korisnika - ocenjuje se u istraživanju.
- Najveće razlike u poređenju sa svetom su u aktivnostima koje se odnose na otvaranje bankovnih računa, redovno korišćenje bankarskih usluga, razvoj naprednijih usluga i zatvaranje bankovnih računa. Srpske banke još nisu u potpunosti razvile višekanalnu strategiju, gde korisnicima nude sve proizvode, usluge i korisničko iskustvo kroz sve dostupne kanale.
Korisnici u Srbiji, pokazuje istraživanje, imaju više sklonosti ka mobilnom naspram internet bankarstva, osim u domenu investicionih proizvoda, gde je data blaga prednost internet bankarstvu.