Ako 2035. i zaživi najnovija odluka Evropske komisije o zabrani prodaje novih benzinaca i dizelaša, električni automobili će teško nauditi naftnoj industriji koja će ipak morati da se prilagođava novim trendovima.
Nova odluka Evropske komisije, odnosno njen predlog pošto definitivnu odluku donosi Evropski parlament - odlazak u istoriju motora sa unutrašnjim sagorevanjem u automobilima i kombijima - trebalo bi da dovede do toga da do 2050. više nema štetnih izduvnih gasova.
Sve i da Brisel ne posegne za takvom odlukom, izvesno je da je to trend pošto su svi veliki proizvođači automobila najavili da će vremenom u potpunosti preći na proizvodnju električnih vozila.
Nemački auto-gigant Folksvagen poslednji je u nizu proizvođača koji su to učinili. Kompanija je saopštila da će u Evropi prestati da prodaje vozila sa klasičnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem između 2033. i 2035. godine.
Iako iz ove perspektive deluje da će to najveće gubitke naneti nafnim kompanijama, sva istraživanja pokazuju da će pravi udarac pretrpati zapravo autoindustrija. Naime, svi proizvođači vozila moraće da dožive pravu evoluciju.