Može se reći da najnovija Amazonova marketinška kampanja za seriju Čudesna gospođa Maisel nije prošla baš onako kako je planirano, jer je čak policija Santa Monike morala da reaguje i nakratko zaustavi promociju od 30 centi po galonu za gas zbog ogromnog zastoja u saobraćaju koji su izazvali kupci.
Promocija je ubrzo nastavljena s tim što Amazon sada sarađuje sa gradom na ograničavanju broja automobila koji mogu biti u redu da bi saobraćaj mogao da se odvija.
Promocija apsurdno jeftinog gasa bila je deo "Maisel dana", marketinške kampanje kompanije Amazon čiji je cilj bio da istakne ovu seriju i njenih 20 nominacija za Emi uoči ceremonije dodele nagrada koja će se održati narednog meseca.
Internet prodavac je u partnerstvu sa lokalnim preduzećima iz Santa Monike nakratko vratio cene nekih stvari i usluga, poput benzina, hotelskih soba, filmskih karata, kolača, na one iz 1959. godine – godine u koju je smeštena radnja Amazonove serije Čudesna gospođa Maisel.
Za razliku od haosa koji je izazvao jeftin gas, na drugim akcijama poput promocije hot-dogova za 30 centi i karti za bioskop po ceni od 51 centa nije bilo problema.
POLITIČKI UTICAJ I MOĆ, KLASNA NEJEDNAKOST: Ovo su osobine i sposobnosti koje ima SVAKI američki superbogataš (VIDEO)