Kako brendovi treba da komuniciraju sa krajnjim korisnicima tokom epidemije korona virusa

30.03.2020. 09:53
Piše:
Srbija Danas
Marketing u vanrednom stanju / Izvor: Srbija Danas
Epidemija korona virusa pokrenula je niz važnih pitanja.

Ima li smisla obustavljati marketinške aktivnosti tokom vanrednog stanja i epidemije korona virusa, pitanje je koje okupira pažnju svih koji se ovom temom bave.

Marketinški stručnjaci, kako kog nas, tako i u svetu, saglasni su da nipošto ne treba prekidati komunikaciju sa krajnjim korisnicima - naprotiv, sada je najvažnije poslati poruke poverenje i brige o potrošaču.

Marketing u vanrednom stanju / Izvor: Srbija Danas

Podaci pokazuju veliki rast posete na domaćim portalima.

Marketing u vanrednom stanju / Izvor: Srbija Danas

A kakav je stav potrošača?

Marketing u vanrednom stanju / Izvor: Srbija Danas

Na brendovima je da situaciju pretvore u priliku da se povežu sa svojim krajnjim korisnicima.

Marketing u vanrednom stanju / Izvor: Srbija Danas

Kako izgraditi poverenje?

Srbija Danas / Izvor: Foto: Srbija Danas

 

Piše:
Srbija Danas
30.03.2020. 09:53
Pogledajte više