Nakon velike prašine koja se na društvenim mrežama podigla nakon emitovanja najnovijeg spota Privredne komore Srbije za projekat "Čuvarkuća", predsednik PKS Marko Čadež se večeras zahvalio svim kritičarima ovog spota.
- Zahvaljujem onima koji misle da smo pogodili, onima što veruju da smo preterali, promašili na pomoći u privlačenju pažnje na značaj čina kupovine domaćeg. Čuvarkuća je postala viralna. Proizvodi sa žigom rastu do 40 od sto - rekao je Čadež i pozvao one najglasnije da učestvuju u sledećem promotivnom spotu, i to kao reditelji i tekstopisci, iako se odmah na početku svog tvita zahvalio autorima spota.
Predsednik PKS objašnjava da je ideja za ovakav spot nastala na njegovu inicijativu, a uz konsultacije sa saradnicima, te da veruje da se upravo na ovakav način postigla neverovatna vidljivost ove kampanje.
- Svideli se spotovi ili ne, morate priznati da izgledaju svetski! I to smo uspeli, uz pomoć proizvoda stvorenih u Srbiji. Asocijacije na spotove su pitanje mašte pojedinca, a mi smo postigli ono što smo i želeli! Uz pomoć znanih i neznanih korisnika potpuno besplatno, svojim šerovima i komentarima, pozitivinim i negativnim, uspeli smo da za samo četiri dana naše spotove vidi više od 360.000 ljudi - napominje Čadež.
Kako je objasnio, spotove za PKS-ov projekat Čuvarkuća potpisuje jedan od najpoznatijih vizuelnih umetnika Miša Obradović, napominjući da je "svaki dinar uložen u ove spotove višestruko opravdan".
Trajanje kampanje: 4 dana
Broj pregleda: 366.006
Rekorder: 125.000 na twitteru je pregledan sport koji počinje sa devojkom u crvenoj tkanini, koji je imao i najviše komentara
Ostali pregledi: Najviše pregleda bilo na Facebook i Instagrama