Tom prilikom, kompanija je donirala Crvenom krstu više od 185 tona svojih proizvoda, te tako pružila pomoć najstarijim sugrađanima koji su u svojim domovima tokom trajanja karantina.
„Kao odgovorni član zajednice u kojoj poslujemo izdvojili smo sredstva za donaciju i dali svoj doprinos kako bi se pomoglo onima kojima je pomoć najpotrebnija u ovim teškim trenucima. Novonastala situacija uzrokovana virusom COVID-19 je veliki izazov za sve kompanije, pa tako i za nas. Nastojaćemo da, kao i do sada, brinemo kako o našim zaposlenima, tako i o svim sugrađanima kojima je pomoć neophodna“, istakli su u kompaniji Henkel Srbija.
Akciju pomoći podržale su i brojne druge kompanije, te su tako najstariji sugrađani dobili najpotrebnije namirnice.
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2019. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra i operativni profit veći od 3,2 milijarde evra. Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posetite www.henkel.com