Reklama Lidla izazvala “buru” u Srbiji!

07.10.2018. 07:09
Piše:
Srbija Danas
Lidl / Izvor: Profimedia
Sporna reklama izazvala buru u javnosti

Nemačka kompanija Lidl saopštila je da izuzetno žali zbog toga što je njihova marketinška kampanja "Savršen par" kojom su promovisali otvaranje prodavnica u Srbiji u delu javnosti shvaćena "na način na koji nisu nameravali".

Hoćete da osnujete firmu? APR uveo novo pravilo, pogledajte koji novi uslov morate ispuniti

- Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta - naveo je Lidl i najavio da će uskoro emitovati nastavak reklame.

Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost kritikovalo je kompaniju Lidl zbog reklame u kojoj, kako je navedeno "ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet", ocenivši da to "ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije".

Lidl / Izvor: Profimedia

Kompanija Lidl navela je da povezivanje bilo kog od likova u reklami sa samo jednim atributom nije bila njena namera i da je ideja za tu kampanju potekla iz gramatike srpskog jezika u kojem je reč kvalitet muškog roda, a reč cena ženskog.

- Izuzetno nam je drago što je kompanija Lidl došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moramo da primetimo da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije - kritika je koja je upućena nemačkoj kompaniji.

Pratite nas na našem instagramu Srbijadanas.

 

Piše:
Srbija Danas
07.10.2018. 07:09
Pogledajte više