Sve više supermarketa i distributera pokušava da izbaci plastiku sa polica što je više moguće. Voće i povrće naročito više ne smeju da se pakuju u plastiku.
U međuvremenu, svi traže alternative. Međutim, neki potrošači strahuju da bi mogli platiti ove alternative u budućnosti.
Ipak, u rukovodstvu Švarc Grupe, koja uključuje Lidl i Кaufland, ne veruju da će postojati značajni dodatni troškovi.
- Vrlo dobro znamo kako da ponudimo dobar kvalitet po niskim cenama, i kroz procese i kroz količine - saoštili su.
Švarc Grupa namerava da uspostavi dualni sistem za odlaganje otpada. Lidl želi da izostavi plastiku tamo gde to nije apsolutno neophodno. Međutim, bez toga ne možete u potpunosti, napominju oni.
Lidl je nedavno predstavio i oznaku "Odgovorno upakovano". Time se identifikuju proizvodi u čijim je pakovanjima posebno malo plastike.
- Svako ko plasira plastiku na tržište, mora takođe aktivno voditi računa o većoj mogućnosti recikliranja materijala - izjavio je Jan Bok, direktor nabavke u nemačkom Lidlu.
IZVOR ŽIVOTA ZA 100 MILIONA LJUDI: Ovo je najvažnija reka na svetu, a zbog nje bi moglo da zarati 11 država (VIDEO)