Meta je prijavila pad prihoda drugi uzastopni kvartal ove nedelje. Kompanija se borila da dođe na prvo mesto nakon što je uložila 70 milijardi dolara u metaverzum, svoj impresivni virtuelni svet koji je ismevan jer nije uspeo da privuče korisnike, prenosi Dejli mejl.
Kompanija je takođe pogođena padom prodaje reklama jer se suočava sa konkurencijom TikTok-ove veoma popularne video aplikacije.
Kompanija Menlo Park, Kalifornija, zaradila je 4,4 milijarde dolara, ili 1,64 dolara po akciji, u tromesečnom periodu koji je završen 30. septembra. To je 52 odsto manje u odnosu na 9,19 milijardi dolara ili 3,22 dolara po akciji u istom periodu godinu dana ranije.
Neki od investitora kompanije zabrinuti su da Meta troši previše novca i zbunjuje ljude svojim fokusom na metaverzum, koncept virtuelne, mešovite i proširene stvarnosti.
Meta i Zakerberg su takođe nagovestili da će doći do daljeg pada prodaje tokom tekućeg kvartala, u suštini potvrđujući da će pad biti trend, a ne anomalija.
- Iako se suočavamo sa kratkoročnim izazovima u pogledu prihoda, osnove su tu za povratak snažnijem rastu prihoda. Približavamo se 2023. sa fokusom na određivanju prioriteta i efikasnosti koji će nam pomoći da se krećemo u trenutnom okruženju i postanemo još jača kompanija - navodi se u saopštenju.
Iz Mete su poručili da će nivo zaposlenih ostati otprilike isti kao u tekućem kvartalu, što je promena u odnosu na prošlogodišnji dvocifreni rast radne snage.
Kompanija je imala oko 87.000 zaposlenih 30. septembra, što je povećanje od 28 odsto u odnosu na prethodnu godinu.