Pobednici u kategorijama su:
Najprestižniju nagradu takmičenja IAB MIXX Awards Grand Prix osvojila je kampanja "Fanta - Lansiranje uvrnute flašice", Executive Group i The Coca-Cola Company.
Konferenciji je prisustvovalo preko 500 učesnika iz zemlje i regiona. Tokom petočasovnog programa konferencije predavači sa razvijenijih tržišta publici su predstavili niz dobrih praksi i najaktuelnijih trendova u industriji digitalnog marketinga.
Na prestižnoj konferenciji govorila su velika imena digitalnog marketinga: Nicole Yershon (nekadašnja direktorka inovacija u agenciji Ogilvy & Mather iz Londona, sudija Cannes Lion innovation & D&AD 2016. kao i jedna od sto vodećih britanskih influensera), Dean Johnson (pisac, prezenter, tehnološko saradnik na BBC-u i vođa inovacija u kompaniji Brandwidth), Debi Bester (CEO and CCO Department of Change, londonske agencije za inovacije, koja ima preko dvadeset godina iskustva u novinarstvu, advertajzingu i inovacijama, dobitnica više od sto dest nagrada, uključujući pet Grand Prix-a, za kreativnost i inovacije u Kanu i festivalima u Njujorku, Londonu i mnogim drugim) Jonny Watson (25 godina iskustva u vodećim digitalnim agencijama) i druga velika imena digitalnih medija, marketinga i digitalnih biznis modela, Mika Tasich Google UK i Lazar Džamić digitalni strateg i profesor sa Fakulteta za medije i komunikacije.
Pored edukativnog, ovaj događaj je imao i humanitarni karakter. Deo prikupljenih sredstava od prijavljenih radova za IAB MIXX Awards namenjen je kupovini dve infuzione špric pumpe za odeljenje neonatologije GAK "Narodni front".
Naredne godine očekuje se da će broj prijavljenih kampanja, mobilnih aplikacija i veb sajtova biti veći, kao i da će IAB MIXX Conference 2017 biti još bogatiji kvalitetnim edukativnim sadržajem.