Karsten Priz, jedan od vodećih ljudi M odseka u BMW, najavio je mogućnost ugradnje četvorocilindričnih motora u buduće generacije M3 i M4 modela ove firme. Priz je rekao da je dobre performanse moguće ostvariri sa V4 agregatima ukoliko se smanji masa automobila.
Da li je ova najava skora budućnost, ne znamo, no činjenica je da je bavarski gigant uložio, i ulagaće, velika sredstva u fabriku ugljeničnih vlakana čija je važna odlika manja masa, odnosno veća ekonomičnost. Otuda je moguća ugradnja ovih lakih materijala u M modele, pa bi kilaža automobila osetno pala. U tom bi slučaju V4 motori, čija snaga inače raste u poslednje vreme, zaista mogli da iznesu dobre performanse.
Inače, aktuelnu generaciju M3 i M4 pokreće 3.0 TwinPower Turbo V6 agregat sa 431 KS, te najvećeg okretnog momenta od 550 Nm. Ove odlike omogućavaju pomenutim modelima nemačkog proizvođača da do "stotke" stignu za 4.1 sekundu.