Gradske vlasti ponudile su “Apeksu” da nastavi da održava samo softver sistema naplate i kontrole karata u gradskom prevozu s tim što bi za taj posao ova firma dobila 2.6 odsto mesečnih prihoda umesto dosadašnjih 8,53 odsto. Dogovor samo što nije ozvaničen.
Pošto Grad nema novca da otkupi čitav sistem u gradskoj upravi, odlučili su se da Apeksu ponude 2,6 odsto mesečnih prihoda od naplate i kontrole karata u gradskom prevozu.
Grad još uvek nije doneo odluku da li će za naplatu i kontrolu karata u gradskom prevozu osnovati novo preduzeće ili će tu delatnost ponovo vratiti u GSP Beograd. U međuvremenu, gradski čelnici su dali savet da rok važenja Bus Plus kartica budu produžena na još 6 meseci.
Naravno, kada Grad i zvanično preuzme kontrolu i naplatu karata u gradskom prevozu, ovaj sistem se više neće zvati Bus Plus.
Prema nezvaničnim saznanjima, nove karte u gradskom prevozu bi se koristile kao platne kartice i dopunjavale bi se u skoro svakoj prodavnici.
(24 sata)