Dizajn japanskog džezera biće upadljiv i prepoznatjliv od prvog pogleda. Malo je veći od prethodne varijacije, duži je za 95 mm, a razmak među osovinama je povećan za 30 mm. Honda obećava da će magična (Magic) sedišta doprineti komforu većem nego ikad za ovaj model, ali i funkcionalnosti.
To podrazumeva da će biti lako ih pomerati "na sto načina". Dokaz: zapremina prtljažnika će od 354 litra kada je zadnja klupa podignuta porasti na čak 884 l kada je oborena.
Da su samo sedišta adut u segmentu komfora, bili bismo razočarani. Zato Honda nudi i svoj Connect sistem sa ekranom od 7 cola za zabavu, ali i podešavanje određenih uređaja koji pomažu vozaču da vožnja bude lakša i da dobije informacije o pregršt parametara.
Pogonski radnik je benzinski 1,3 motor sa 102 konjske snage. Njegovu energiju prenosiće šestostepeni ručni menjač, a drugi u ponudi je CVT prenosnik brzina (CVT je tehnički gledano automatski menjač, ali nema određen broj stepena prenosa, već vozač može u bezbroj načina da artikuliše brzinski potencijal u rasponu od minimalne do maksimalne brzine).
Detaljnija prezentacija sledi na Ženevskom sajmu automobila.
Pogledajte još: