Posmatrana spolja, Elantra se nije naročito izmenila. Čeona rešetka je krupnija i gotovo da se vuče po podu, tj. tlu, dok su pozadi novost LED svetla umesto dosadašnjih halogenih sijalica. Da, tu su i felne prečnika 17 cola.
Infotejnment multimedijalni sistem je prva stvar koju vam pominjemo za kabinu. Sadrži navigaciju, HD radio i Eplov Siri integration sistem, klimu upravljanu na daljinski, te pretragu pomoću Gugla. Prednja sedišta dišu - imaju provetravanje i Hyundai za njih kaže da su najbolja među konkurencijom, dok zadnja klupa ima "samo" grejanje.
Prtljažni prostor može da podnese 650 litara bagaža kada su zadnja sedišta podignuta, a 1.450 kada su oborena. U ovom segmentu Elantra GT je bolja od Mazde 3 i Fordovog Focusa, a nadmetaće se i sa Volkswagenom.
Srce korejskog automobila je dvolitarski V4 motor od 173 "konja", sa obrtnim momentom od 208 Nm. Kretanje se sprovodi putem prednje vuče bilo sa šestostepenim automatskim ili sedmostepenim ručnim menjačem.
Elantra GT u gradu troši 11,8 litara, a na otvorenom drumu 9,4 litara. Automobil u salone stiže u martu, dok će početna cena biti 18.000 dolara, odnosno oko 16.000 evra.
Pogledajte još: