IMA SE, MOŽE SE: Zaustavila let zbog lošeg posluženja u avionu

09.12.2014. 01:22
Piše:
Tanjug
Korean Air / Izvor: Profimedia
SEUL - Nezadovoljna posluženjem, Čo Hjun-A, ćerka vlasnika južnokorejske aviokompanije Korean Air, zaustavila je avion prilikom poletanja i zatražila iskrcavanje šefa kabine, saznaje se iz zvaničnih izvora.

Čo Hjun-A, jedna od čelnica južnokorejke kompanije koju vodi njena porodica, insistirala je da se nađe zamena za šefa stjurda i stjuardesa nekoliko minuta pre poletanja iz Njujorka za Seul, u trenutku kada se avion već nalazio na pisti, saopšteno je iz Korean Air-a.

Razlog njenog nezadovoljstva bili su australijski orasi koji su joj posluženi uz piće, iako ih ona nije tražila i koji su, da stvar bude još gora, bili u kesici umesto u činiji.

Čo Hjun-A je u tome videla nepoštovanje, šta više kršenje pravila ponašanja u avionu i samim tim potencijalnu pretnju za bezbednost 250 putnika.

Kako prenosi AFP, avion je morao da se vrati do terminala da bi ostavio šefa kabine, a tek onda je dobio dozvolu da uzleti, da bi do predviđene destinacije stigao sa 11 minuta zakašnjenja.

Ministarstvo transporta je saopštilo da je pokrenuta istraga o ovom slučaju. Govoreći pod plaštom anonimnosti, jedan od predstavnika tog ministarstva je za AFP rekao da je ponašanje Čo Hjun-A bilo "krajnje neprimereno".

Pogledajte još:
- U ZATVOR: J. Koreja kažnjava prodaju štapova za selfi!(VIDEO)
- Da li je ovo najluksuznija avio linija trenutno? (VIDEO)
- Postoji razlog zašto se Zapad plaši ruskog medveda (FOTO)

Piše:
Tanjug
09.12.2014. 01:22
Pogledajte više