Predsednica Centra potrošača Srbije Vera Vida, smatra da treba praviti razliku u pogledu kvaliteta i bezbednosti hrane.
Što se tiče Srbije, kvalitet sigurno ne odgovara onom kvalitetu koji imaju građani EU, jer mi mnogo novca dajemo za hranu a nismo sigurni da je baš takvog kvaliteta koji je napisan u deklaraciji, rekla je Vida za Tanjug.
"Potrošače u Srbiji, nažalost, zbog siromaštva i bede u kome se nalaze, opredeljuje cena prilikom kupovine pojedinih proizvoda, tako da čak i na račun sopstvenog zdravlja", tvrdi Vida.
Kada je reč o cenama, Vida je rekla da "kvalitet nije evropski, ali nažalost imamo evropske cene, od suhomesnatih do konditorskih proizvoda".
Predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Beograda, Petar Bogosavljević, slaže se da cene hrane u Srbiji nisu u skladu sa kvalitetom, i dodaje da su "retko kada to i bile u potpunosti".
Potrošači u Srbiji najčešće se žale na mobilnu telefoniju, kvalitet hrane i odeće, ali i na nemogućnost ostvarivanja kontakta sa državnim inspekcijskim organima.