NAVLAKUŠA: Butici koriste "mršava" ogledala da bi prodali više robe

16.01.2015. 08:06
Piše:
Srbija Danas
Devojka skače pred ogledalom / Izvor: Profimedia/ilustracija
Novi trend u Americi podrazumeva korišćenje takozvanih "mršavih ogledala" (zvaničan naziv) u prodavnicama odeće, kako bi kupci što bolje izgledali u odeći koju probaju.

Ova ogledala, koja se mogu kupiti po ceni između 165 i 5.500 dolara navodno mogu da učine da izgledate do pet kilograma manje.

Ogledala su se pojavila u januaru 2013. godine, a kompanija je imala nameru da ih prodaje direktno kupcima. Ipak, ubrzo su postala izuzetno popularna u manjim buticima i prodavnicama odeće, piše portal klix.ba.

Jedna studija u Švedskoj je pokazala kako je u butiku koji je koristio ova ogledala prodaja porasla za čak 20 odsto, a čak 86 kupaca je bilo izuzetno zadovoljno onim što vide u ogledalu.

Belinda Džasmin, kreatorka "mršavog ogledala" je na ideju došla kada je otkrila da je njeno staro ogledalo s tavana čini debljom nego što zaista jeste. Odlučila je da napravi jedno koje će ženama pomoći da zapravo izgledaju i osećaju se bolje u vezi svog tela.

Kao odgovor na kritike ovog ogledala, Džasmin kaže kako se na svakom od njih nalazi vrlo transparentan logo i kako ne može doći do zabune. Dakle, u redu je da vas neko vara ako vam to pošteno kaže...

 

Piše:
Srbija Danas
16.01.2015. 08:06
Pogledajte više