NBS: Nije problem u našim propisima već kod PayPala

20.10.2014. 21:36
Piše:
Srbija Danas/Tanjug
Paypal / Izvor: Profimedia/ilustracija
Narodna banka Srbije je od Paypal dobila zvaničnu potvrdu da su svi pravni i regulatorni uslovi u Srbiji za funkcionisanje Pejpal sistema ispunjeni i da je do odlaganja opcije za primanje novca došlo isključivo zbog tehničkog problema, saopštila je danas NBS.

U toj kompaniji navode da, iako su planirali da početkom oktobra omoguće vlasnicima Paypal računa u Srbiji da primaju novčana sredstva, zbog tehničkog problema morali su da odlože puštanje te funkcije u opticaj.

Kažu da je cilj Paypal da što je više moguće olakša onlajn plaćanja i naplate i ističu da neće ponovo započeti postupak puštanja pomenute funkcije u opticaj dok ne budu sigurni da će iskustva njihovih klijenata biti najbolja moguća.

"Imajući u vidu veličinu i ozbiljnost globalne kompanije kakva je Paypal, vrlo neuverljivo su nam zvučala objašnjenja trećih lica prema kojima su ''nepredvidive okolnosti zbog kojih je obustavljen pomenuti servis prijema novca bili finansijski propisi u našoj zemlji'', posebno ako se zna da su predstavnici Paypala najavili uvođenje servisa prijema novca upravo nakon razgovora sa predstavnicima NBS i nadležnih ministarstava o regulatornom okviru u Srbiji i potvrde da nema prepreka za uvođenje ovog servisa", navode iz NBS.

NBS je poručila u saopštenju da će u okviru svojih nadležnosti i dalje obezbeđivati sve neophodne uslove i podršku funkcionisanju Paypal servisa.

Ceo problem je nastao kada je PayPal nakon 3 dana ukino mogućnost primanja novca za korisnike u Srbiji. Paypal se do sada zvanično nije oglasio po ovom pitanju, a određeni deo internet preduzetnika smatra da je mogućnost primanja novca ukinuta zbog rigidnih zakona (kao što je zakon o deviznom poslovanja), za koje tvrde da Srbiju koštaju puno novca jer onemogućavaj rad "freelancera" ili malih IT preduzeća, kojima je naplate usluga preko Paypala najednostavnija. 

 

Piše:
Srbija Danas/Tanjug
20.10.2014. 21:36
Pogledajte više