Najbolje od Pola što Volkswagen da ponudi jeste osvežena varijanta pete generacije koja svoje mesto pod Suncem traži od 2009. godine. Novo, šesto po redu i sto kilograma lakše pokolenje "čeljadeta" iz Volfsburga očekuje se za dve godine.
U međuvremenu, nema zakona koji brani da se, u međuvremenu, tu i tamo otkrije poneka pojedinost budućeg auta, zar ne? Mediji u Volkswagenovoj domovini pišu da će "novi Polo biti auto sa sportskom pojavom i sa naprednom tehnologijom". Automobil bi trebalo da izgleda prilepljeniji za tlo, dovoljno stamen, ali i dovoljno brzolik: krov že biti bliži tlu nego kod sadašnjeg modela, vetrobran će biti manje strm, a razmak među osovinama duži. Dalje, da bi se primamilo što više mušterija, repertoar će podrazumevati nekoliko karoserijskih rešenja, te modeli sa troja i petora vrata.
Najvažniji deo tiče se pogona. Prvi među strojevima biće jednolitarski TSI agregat u varijantama od 95 KS i 110 KS. Sledi 1.4 TSI od 150 "konja", te 1.8 TSI od 185 KS, te 2.0 TSI od 231 KS. Konac ponude je dizelski 1.4 TDI motor u tri jačine: 75 KS, 90 KS i 105 KS.
Dalja prilagodljivost kupcima odnosi se na pakete opreme. Biće dostupna tri: Trendline, Comfortline i Highline, svaki od njih će nuditi sadržaje poželjne i aktuelne, a najveći akcenat biće na bezbednosti i, naravno, multimedijalnom sistemu zabave.