Studija je analizirala 11.000 brendova u 35 zemalja u svetu. Lista je napravljena na osnovu toga koje brendove i koliko često domaćinstva kupuju.
Koka-Kola je najprodavaniji brend na svetu, iako je zabeležila manji broj ostvarenih poena (5,72 miliona) nego prethodnih godina.
Kolgejt (Colgate) u vlasništvu Kolagejt-Palmoliv kompanije, je na drugom mestu sa 3.99 miliona poena.
Na trećem mestu je Magi (Maggi), u vlasništvu Nestlea, ima vrednost od 2.76 miliona poena. Na četvrtoj poziciji je Lajfboj (Lifebuoy), u vlasništvu Anlivera (Unilevera). Ima vrednost od 2.34 miliona poena.
Na petom mestu je Neskafe, u vlasništvu kompanije Nestle, koji ima vrednost od 2.14 miliona poena.
Na šestom mestu je Pepsi, u vlasništvu PepsiKo,koji ima vrednost od 1.98 miliona poena. Na sedmom mestu je Lajz (Lay''s), u vlasništvu PepsiKo, ostvario je vrednost od 1.75 miliona poena.
Na osmom Knor (Knorr),koji je ostvario je vrednost od 1.65 miliona poena. Dav (Dove), u vlasništvu Anlievera je deveti sa vrednošću od 1.46 miliona poena, zabeleživši napredak u odnosu na prethodnu godinu.
Na destom mestu je Tajd (Tide), koji se u nekim zemljama prodaje i kao Alo, Vizir i Aće. Ostvario je vrednost od 1.44 miliona poena.