10. Podaci o nazivu, adresi i internet adresi državnog organa ili organizacije gde se mogu blagovremeno dobiti ispravni podaci
Ponuđači mogu blagovremeno dobiti ispravne podatke o poreskim obavezama, zaštiti životne sredine, zaštiti pri zapošljavanju i uslovima rada, na sledećim adresama:
11. Način podnošenja ponude i rok za podnošenje ponude
Ponuđači su dužni da ponudu sačine prema uputstvu naručioca i da je dostave na adresu: JKP „Gradske pijace“ Beograd, Živka Karabiberovića 3, Beograd, zaključno sa 15.07.2016. godine do 12,00 sati po lokalnom vremenu.
Ponuđači podnose ponudu u zatvorenoj koverti, zatvorenoj na način da se prilikom otvaranja ponuda može sa sigurnošću utvrditi da se prvi put otvara, overenoj pečatom ponuđača, lično ili putem pošte na navedenu adresu.
Koverat sa ponudom mora imati oznaku „Ponuda za javnu nabavku dobara broj JNMV 16/16: „Usluga reprogramiranja i nadogradnje softverskog i hardverskog sistem za naplatu mesta za vozila na pijaci Zeleni venac“– NE OTVARATI. Na poleđini koverte naznačiti naziv ponuđača, adresu, telefon i osobu za kontakt.
12. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda
Ponude će se otvarati u prostorijama naručioca JKP „Gradske pijace“ Beograd, Živka Karabiberovića 3, Beograd, po isteku roka za podnošenje ponuda, dana 15.07.2016. godine sa početkom u 13,00 sati. Otvaranje ponuda je javno i može prisustvovati svako zainteresovano lice.
13. Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda
Predstavnici ponuđača koji žele da pored prisustva na otvaranju ponuda imaju pravo aktivnog učešća u istom, dužni su da svojstvo predstavnika ponuđača dokažu na osnovu overenog i potpisanog punomoćja od strane ovlašćenog lica ponuđača, na memorandumu ponuđača, sa preciznim navođenjem obima ovlašćenja punomoćnika za preduzimanje određenih pravnih poslova ili pravnih radnji. Navedena punomoć se predaje Komisiji za javnu nabavku pre početka otvaranja ponuda.
Ukoliko predstavnik ponuđača ne dostavi navedeno punomoćje/ovlašćenje, predstavnik će biti tretiran kao opšta javnost i neće moći da aktivno učestvuje u postupku otvaranja. Ukoliko otvaranju ponuda prisustvuje zakonski zastupnik ponuđača, neophodno je da se kao takav legitimiše putem izvoda iz APR-a i ličnog dokumenta (lična karta, pasoš, vozačka dozvola i dr.). Ukoliko ponuđač ne dostavi navedeni izvod iz APR-a, Komisija će pre početka otvaranja ponuda, izvršiti proveru podatka na sajtu Agencije za privredne registre.
14. Rok za donošenje odluke
Odluka u vezi sa ovom javnom nabavkom će biti doneta u roku od 10 (deset) dana od dana javnog otvaranja ponuda.
15. Lice za kontakt
Lazar Cvijović, e-mail: nabavka@bgpijace.rs; faks: 011/6401-928
16. Ostale informacije