Ovaj novi deo pešačke zone biće popločan istim rukopisom kao Knez Mihajlova ulica čime će biti zaokružena celina koja je započeta još osamdesetih godina, a projekte je uradio isti arhitekta Branislav Jovin sa svojim timom. Projekat je logičan nastavak širenja pešačke zone i prvi je korak njenog silaska ka reci.
U okviru radova predvidjena je i sadnja 50 novih stabala drveća, nove zelene površine, postavljanje klupa, novih svetiljki ali i zamena dotrajalih podzemnih instalacija i predvidjeno je da radovi traju 6 meseci.
Paralelno sa odvijanjem ovih radova izvodiće se radovi na rekonstrukciji i nadgradnji garaže čime se praktično nadomešćuju parking mesta bez kojih će grad ostati zatvaranjem ulica za saobraćaj na ovom prostoru. Kolski ulaz u garažu će ubuduće biti iz Maršala Birjuzova dok će pešaci moći iz garaže direktno da izlaze na novi Obilićev Venac.
Pre nekoliko meseci završena je studija daljeg širenja pešačke zone koja je dala okvir za potpuni silazak ka reci kao i zatvaranje Vasine ulice sa Studentskim trgom, a koja je detaljno sagledala rešavanje opsluživanja, parkiranja, izmeštanja terminusa i druge bitne preduslove.
Zamišljeno je da kada bude kompletirana, cela pešačka zona ima četri dominantne funkcionalne celine:
U toku je izrada projekata i za preuredjenje Karadjordjeve ulice sa Savskim pristaništem u delu od Brankovog mosta do Beton hale čime će Beograd i cela pešačka zona konačno sići na reku, a Beogradjani dobiti kvalitetnije uslove za život.