Sećate li se haljine koja je zavadila svet i naterala korisnike društvenih mreža da se svađaju mesecima? Ako vam nije poznato, pogledajte OVDE, ali u svakom slučaju toj prepirki je napokon došao kraj, mada se ovakvoj završnici niko nije nadao (čemu se radi vidite OVDE).
Ovo je bila jedna od najvećih virtualnih rasprava, a sada je internet opet u zavadi - da li je "Lush" reklamna kampanja uvredljiva i pornografska ili nije.
Kampanja je plasirana na tržište Australije, a prva kritika došla je iz tržnog centra Kvinslend odakle su se žalili što je po njihovom mišljenju uvredljiv bilbord postavljen tako da bude vidljiv i deci. Kritike su išle tako da daleko da su čak mnogi tvrdili da fotografija na kojoj tri žene poziraju gole, držeći komede isečenog sapuna u obliku trougla, "izaziva mučninu".
Reklama i proizvod koji se njome plasira ostalo je u drugom planu - ono što je najviše pogodilo korisnike društvenih mreža i podelilo ih na tabore za i protiv su manekenke na bilbordu. "Lush" je odlučio da krene u drugačijem smeru i za svoju kampanju izabrao je punije modele, čije fotografije nisu retuširane.
Mnogi su izrazili nezadovoljstvo njihovim telima nazivajući ih "gojaznim, zapuštenim, gadnim i bolesnim", dok du drugi branili kampanju i rekli da nikome ne bi smetalo da su polu-nage devojke manekenke izvajanih tela, obrađene u fotošopu.
Dvostruki standardi opet su na delu, kao i posramljivanje punijih žena i ženskog tela uopšte, što je ozbiljan problem na internetu. Jedan komentar možda je najbolje zaokružio ovu priču, ali i opisao današnje društvo:
- Svi dušebrižnici neka shvate već jednom da neko može da bude puniji (vi biste ga nazvali gojaznim), a da nema ama baš nikakvih zdravstvenih problema. Oni koji opsesivno misle samo o svom izgledu, provode sate u teretanu i broje svaku kaloriju svu ustvari bolesni. I to ozbiljno, psihijatrijski. Njima nedostaje nešto najbitnije, a to je suština. Mislite da ste mnogo vredni ako imate savršeno telo i trbušnjake? Ustvari ste u dubokom minusu... - napisao je jedan korisnik.
Pročitajte i: