Kampanju je osmislila kompanija RamDam koja se bavi komunikacijama, a fokusirana je na prizore terorističkih napada u Londonu, Parizu i Njujorku. Objavljeni su plakati sa prizorima nemilih događaja koji su zadesili ove gradove, a turisti su upitani da li su nakon napada koji su se odigrali, prestali sa posećivanjem ovih destinacija.
Prikazani su prizori bombaškog napada u Londonu, Njujorku tokom napada 11. septembra 2001. godine na Svetski trgovinski centar, te Pariz nakon masakra na redakciju magazina Šarli Ebdo.
Poruka na svakom od plakata glasi: "Podržite Tunis, zemlju mira".
Podsetimo, Tunis je nedavno pretrpeo strašan teroristički napad kada je naoružani muškarac otvorio vatru na turiste u gradu Sus, i tom prilikom ubio 39 osoba.
Građani te zemlje sada traže podršku dok se suočavaju sa šokom i tugom i nadaju se da će se dobar glas o Tunisu kao zemlji koja gaji načela mira pročuti među prijateljima širom sveta. Nova kampanja naišla je kako na podršku, tako i na kritike pojedinaca koji smatraju da je napad u Tunisu drugačiji iz razloga što su meta bili turisti.
Turizam prestavlja izrazito važan segment ekonomije Tunisa i čini sedam odsto bruto društvenog proizvoda.
Pročitajte i: