Operativna marža u automobilskoj diviziji ove kompanije iznosila je 9,4 odsto prihoda, prema 8,6 odsto, koliko je zabeležio Mercedes-Benz (grupa Dajmler) ili 9,2 odsto Audi (grupa Folksvagen), preneo je Rojters. Solidni komercijalni rezultati na novim modelima, kao što je "SUV X5", omogućili su BMW-u da kompenzuje rabate koje je kompanija odobrila radi pospešivanja prodaje.
Za period juli-septembar neto profit iznosio je 1,314 milijardi evra, prema 1,330 milijardi u istom razdoblju godinu ranije, dok su analitičari prosečno očekivali 1,354 milijarde evra. Operativni profit skočio je 17 odsto, na 2,26 milijardi evra, dok je po konzenzusu ekonomista vredeo 2,0 milijarde.
BMW je potvrdio svoju godišnju prognozu, očekujući porast oporezivog profita za 10 odsto u odnosu na onaj iz 2013. godine.
Pogledajte još i:
Ferrari Sergio: Ne birate vi njega, već on bira vas (FOTO)
Hennessey raspojasao Jaguarov F-Type: Čujte kako riče (VIDEO)
KAKO PRODATI KOBRU: Čas iz marketinga star 50 godina! (VIDEO)