Google je objavio da će uskoro početi da plasira više reklama i oglasa na mobilnim uređajima, kako bi olakšao Android i iOS korisnicima pronalaženje informacija o proizvodima koje žele da kupe.
Takozvane Discovery reklame će biti dostupne svim oglašivačima kasnije tokom godine, kao novi način da se dopre do korisnika širom Google ekosistema.
Pored Discovery reklama, Google je otkrio i da će mobilnim korisnicima omogućiti Gallery reklame. Upitanju je novi format pretrage reklama koji stiže u formi do osam reklama koje se mogu "svajpovati".
Takođe, standardne reklame će se sada pojavljivati u Google Discover feedu, koji je implementiran u brojnim početnim Android ekranima, u Google aplikaciji, kao i na početnoj Google stranici.
Ove reklame bi trebalo korisnike da inspirišu i omoguće im da saznaju više o novim brendovima i proizvodima. Na kraju, Google planira da omogući Showcase Shopping reklame za Google Images, feed u Discoveru, kao i za YouTube.
Podsetimo, Gugl je početkom ove godine udvostručio broj reklama na svojoj platformi, Jutjubu, što praktično znači da oglasi prekidaju svaki gotovo svakog minuta. Jasno je i u ovom slučaju, iza "brige o korisnicima", krije se samo još jedan način da Gugl zaradi još više novca.