Pomenuta integracija je deo partnerstva sa kompanijom Yat, koja prodaje URL-ove sa nizom emodžija u njima.
"Prošlo je gotovo 30 godina od kako je world wide web objavljen javno i nije bilo previše inovacija u svetu veb linkova: ljudi i dalje uključuju .com u svojim URL-ovima", ističe Jorgen Arnesen, izvršni potpredsednik mobilnog odeljenja u Operi.
Yat stranice su jedinstveni domeni, generisani kada neko kupi niz emodžija (takođe nazvan Yat). Vlasnik Yata može da kreira NFT svog niza emodžija, a kompanija planira da korisnicima omogući da svoje Yatove povežu sa elektronskim plaćanjima.
Sa integracijom u Operu, korisnici više neće morati da kucaju y.at deo Yat veb stranice kao što bi to činili sa ostalim pregledačima. To znači da, ukoliko želite nečiju stranicu u Operi, potrebno je da samo ukucate niz emodžija povezanih sa tom adresom.