OVO JE NJIHOVO VREME: Plej Stor i Ap Stor povećali prihode

06.04.2020. 11:34
Piše:
Srbija Danas/B92
Google Play / Izvor: Profimedia
Uvećali zaradu...

Prema najnovijem izveštaju analitičke kompanije App Annie, korisnici su trošili značajno više novca na aplikacije tokom prvog tromesečja ove godine.

d / Izvor: Profimedia

Ovo se naravno podudara sa COVID-19 pandemijom i povećanim korišćenjem mobilnih uređaja širom sveta.

Prosečno vreme provedeno u aplikacijama i igrama na Androidu poraslo je za oko 20% na globalnom nivou u poređenju sa istim periodom prošle godine. Potrošači su preuzeliu 31,5 milijardi aplikacija kombinovano tokom perioda januar-mart, na Play Store (22,5 milijardi) i App Store (9 milijardi) prodavnicama.

NOVINA: Fejsbuk planira AR naočare (VIDEO)

NOVINA: Fejsbuk planira AR naočare (VIDEO)

IMAJU PROBLEM: Evo kako se Viber bori protiv lažnih vesti

IMAJU PROBLEM: Evo kako se Viber bori protiv lažnih vesti

DEŠAVA SE: Slučajno otkrivena cena Plejstejšn 5 konzole

DEŠAVA SE: Slučajno otkrivena cena Plejstejšn 5 konzole

Ukupan novac, potrošen na obe platforme, iznosi 23,4 milijarde dolara. Od toga je 15 milijardi dolara potrošeno na iOS-u a 8,3 milijarde dolara na Androidu. Najviše su trošili korisnici iz SAD i Kine kada je u pitanju iOS platforma, dok su na Androidu najviše trošili korisnici iz Južne Koreje, Japana i SAD.

Najviše preuzimane aplikacije i za iOS i za Android, tokom prvog tromesečja, bile su TikTok, WhatsApp i Facebook, a slede ih Instagram i Facebook Messenger. Facebook, WhatsApp i Facebook Messenger vodeći su po broju mesečno aktivnih korisnika, piše Benchmark.

Piše:
Srbija Danas/B92
06.04.2020. 11:34
Pogledajte više