Pre oko mesec dana Čarli Bruker, tvorac Black Mirrora, rekao je u radijskoj emisiji da je šesta sezona hvaljene serije na čekanju. Tokom razgovora objasnio je da mu se mračna budućnost koju prezentuje u seriji trenutno ne čini pogodnom.
- U ovom trenutku, ne znam tko bi mogao probaviti priče o društvima koja se raspadaju, objasnio je te dodao da stoga sad ne radi na novim epizodama serije.
Mnogi smatraju da je Brooker bio u pravu kad je odlučio napusti šestu sezonu, sa obzirom na to da se nekima čini kako trenutno živimo u jednoj od epizoda.
Otkako je počela pandemija koronavirusa, videli smo pse robote koji patroliraju parkovima u Singapuru, a Apple i Google udružili su snage kako bi stvorili aplikaciju za praćenje. Stvarnost se mnogima tako zaista čini nadrealna poput epizode Black Mirrora.
Društvenim mrežama počeli su da kruže mimovi o tome kako živimo u epizodi serije, a madridska kreativna agencija Brother Ad otišla je korak dalje i pretvorila ga u reklamu za Netflix.
- Prošli su meseci otkako sve što se događa na svetu izgleda kao da živimo u dugoj epizodi Black Mirrora, komentarisala je agencija.
Na Netflixu je peta sezona poslednja koju možete gledati, šesta se događa u stvarnom svetu."
Reklama se može videti oko Madridskih autobuskih stanica.