АСТОН МАРТИН ПРИЗНАО: Без Мерцедеса били бисмо у великој НЕВОЉИ
Мерцедес је више него само технички партнер за Астон Мартин.
Немачка компанија је такође важан акционар. Такође, Мерцедес је изразио жељу да повећа свој удео на чак 20 одсто до краја 2023.

ТОП 5 ПОЛОВЊАКА ДО 8.000 ЕВРА: Све што би требало да ЗНАТЕ пре саме куповине

НЕВЕРОВАТНО: Рестаурирани Астон Мартин Bulldog достигао БРЗИНУ ВЕЋУ од 330 км/х (ФОТО ВИДЕО)

АСТОН МАРТИН представио свој НАЈНОВИЈИ модел ДБ12 (ФОТО ВИДЕО)
У интервјуу за Аутоцар, главни технички директор Астон Мартина је рекао да ће се сарадња између два бренда наставити и у годинама које долазе. Роберто Федели је дао искрен одговор када се појавила деликатна тема о Еуро 7: „У вези следећег изазова са СУС моторима, Еуро 7 [прописи о емисији], без Мерцедеса би могли да будемо у невољи. У исто време, Мерцедес није само мотор за нас, он је [такође] основна електрична архитектура."
Астон Мартин ће одустати од сопственог В12 мотора око 2026. године због строжих прописа о емисији издувних гасова. Прошле године, тадашњи извршни директор Тобиас Моерс је истакао да нови В12 неће бити развијен. Уместо тога, тренутна јединица ће бити унапређена да би била у складу са прописима до одређене тачке. Након тога, биће пензионисана.
Астон Мартин је радио на сопственом В6 мотору за Vanquish, али је супераутомобил са централним мотором отказан. Ово је раније ове године објавио председавајући Лоренс Строл на самиту о будућности аутомобила у Лондону. Пре него што је отказао конкурента Ferrariju 296 ГТБ, инжењерски тим је прешао са интерног В6 на АМГ-ов В8.
У компанији такође наводе да ће испоруке Valhalle почети следеће године, као и да је у плану неколико СУС модела, укључујући ДБ12 Воланте. Што се тиче првог електричниг модела, Строл је недавно рекао да ћемо сазнати више о њему 27. јуна. Технички директор Роберто Федели каже да ће будући модели имати користи од лекција научених у Формули 1, додајући да је Фернандо Алонсо „један од ретких Ф1 возача који такође има интересовање за способности (друмских аутомобила).
DBX СУВ ће остати у производњи у фабрици у Велсу, док ће се модели са предњим и централним мотором склапати код куће у Гејдону. Ова друга локација би могла да се прошири у наредним годинама како би се прилагодила доласку ЕВ-а, према речима Лоренса Строл