Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

КОЛИКО КИНЕСКИ BYD ЗАРАДИ НА СВАКОМ АУТОМОБИЛУ? Продаја је позамашна, прети да покори чак и највеће светске брендове

15.04.2024. 15:51
Пише:
Србија Данас/Курир
BYD
BYD / Извор: Профимедиа

Азијски гигант BYD је на путу да доминира на неколико континената. Обим продаје је њихов велики циљ у овој новој фази пословања.

Како је известио Лате Финанце, BYD у просеку има нето профит од 9.000 јуана на сваком продатом аутомобилу. То је око 1.245 долара профита по трансакцији.

Иако је ово мање од просека већине других ауто-брендова, то није проблем за компанију. Наиме, BYD је фокусиран на обим продаје, што је слично већини кинеских компанија у другим сегментима пословања, пише Ревијахак.

Циљ је освојити тржиште, сломити конкуренцију и онда (вероватно) подићи цене.

У Европи се већ предузимају солидни кораци ка томе. BYD је прошле године најавио изградњу своје прве фабрике на Старом континенту, у Мађарској.

Недавно су најавили долазак неколико брендова и модела на европско тржиште. BYD се више неће ограничавати на 100 одсто електричне аутомобиле, већ ће нудити и плуг-ин хибридна возила.

Поред њих биће и други брендови конгломерата, као што су YangWang, који ће напасти премијум сегмент и Денза, који је у средњој класи возила.