Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

РУСКО-КИНЕСКИ "ДУПЛИ ПАС": Цитроен се и даље кришом прави у Калуги

17.02.2024. 20:31
Пише:
Србија Данас/ Б92
Fabrika automobila
Фабрика аутомобила / Извор: Профимедиа/илустрација

Компанија Stellantis престала је да производи аутомобиле у Русији у априлу 2022. године, али то не спречава руске операторе да се удруже са кинеским партнером, и на тај начин наставе да стварају нове верзије Stellantisovih Цитроен модела.

У децембру прошле године, руска компанија Аутомотиве Technologies увезла је најмање 42 комплета да склапање Цитроен Ц5 Aircross модела у фабрици у Калуги над којом Stellantis више нема контролу, показали су царински подаци, преноси Реутерс.

НОВО УПОЗОРЕЊЕ ЗА ПАРКИРАЊЕ: Због овога би могао да вам ПОРАСТЕ износ ОСИГУРАЊА аутомобилаSUV

НОВО УПОЗОРЕЊЕ ЗА ПАРКИРАЊЕ: Због овога би могао да вам ПОРАСТЕ износ ОСИГУРАЊА аутомобила

Возачи бензинаца и дизелаша НАПУШТАЈУ ВОЗИЛА због НОВИХ ПРОМЕНА ПОРЕЗА на аутомобиле, ЕВО О ЧЕМУ СЕ РАДИautomobili

Возачи бензинаца и дизелаша НАПУШТАЈУ ВОЗИЛА због НОВИХ ПРОМЕНА ПОРЕЗА на аутомобиле, ЕВО О ЧЕМУ СЕ РАДИ

МИСТЕРИЈА ЈЕ РЕШЕНА: Погледајте анимацију која показује правилно кретање у кружном токуkružni tok

МИСТЕРИЈА ЈЕ РЕШЕНА: Погледајте анимацију која показује правилно кретање у кружном току

Комплете производи кинеска компанија Донгфенг Мотор Гроуп, а двоје запослених у руским салонима аутомобила рекли су за британску агенцију да се Ц5 Aircross склапа у Калуги.

Иначе, Донгфенг и Stellantis сарађују у Кини, где Донгфенг може да прави и продаје Stellantisove аутомобиле.

Није сасвим јасно да ли делови из Кине садрже производе који потпадају под санкције које је Запад наметнуо Русији, и ништа не сугерише да Stellantis зна за овај увоз. Сам Stellantis тврди да је 31.12.2023. закључио да је "изгубио контролу над својом имовином у Русији".

Павел Безрученко, један од директора у компанији Аутомотиве Technologies, рекао је за руске Вједомости у децембру да компанија добавља аутомобиле из Кине путем "паралелног увоза", преноси Реутерс.