ДА ЛИ СТЕ ЗНАЛИ? Колико прелази Фиат Панда са фабрички уграђеним плином
Ретке посете бензинским пумпама.
Фиат Панда са фабрички уграђеном гасном инсталацијом вратила се у живот на велика врата. Панда је до сада била у понуди у 1.0 Hybrid верзији ("лаки" хибрид), а нови модел покреће 1.2-литарски 4-цилиндарски бензински мотор који развија 69 коњских снага.

ОВО МОРАТЕ ДА ЗНАТЕ: Да ли је неопходно ОВЛАШЋЕЊЕ за управљање ТУЂИМ возилом у ИНОСТРАНСТВУ?

МОЖЕМО САМИ: Lamborghini - више нам није потребна помоћ АУДИЈА

КОЛЕКЦИОНАРСКИ БУС, КАО ТРКАЧКА МАШИНА: Ево како изгледа (ВИДЕО)
Пун резервоар за бензин (37 литара) и пун резервоар за гас (38 литара), за овај градски аутомобил значе укупан домет од скоро 1000 км.
Подсећања ради, Панда је један од најуспешнијих Фиатових модела у историји. Почео је да се производи 1980. године, а Панда која је данас у понуди представљена је 2011.
Очекивало би се да се тржиште тих година заситило малих градских аутомобила, али Панда је у врху продаје у свом сегменту у ЕУ. Реално, овај ауто ипак има адут.
Малих је димензија, идеалан за град, практичан, са ниским трошковима одржавања. Само 167,2 цм широк и 368,6 цм дугачак, Пандин кутијасти облик обезбеђује максимално искоришћење простора у оквиру наведених димензија, чему доприносе и паметно распоређени претинци по целој кабини.
Робусни материјали значе да ће Панда трајати, уз правилно одржавање. Звучна изолација би могла да буде мало боља, као и глаткоћа 5-брзинског ручног мењача. Али ако одмеримо домет, практичност и вечно шармантан дизајн са једне стране и ове замерке са друге стране, реално можемо рећи да је Панда у плусу.
Јер аутономија у вожњи је одлична, а ту су и ниски трошкови горива захваљујући плинској инсталацији. Тим пре што су модели са фабрички уграђеним гасом данас права реткост на тржишту.