ДА ЛИ СТЕ ЗНАЛИ? Постојао је продужени "СТОЈАДИН" са шест точкова (ФОТО)
Застава 101, популарни "кец" или "стојадин", како смо га од миља називали, по многима је најбољи аутомобил који је направљен у СФРЈ.
Ако није најбољи, свакако је најпознатији. То је аутомобил који је током свог дугог века доживео бројне верзије. Поред варијанти са 3 и 5 врата, било је различитих нивоа опреме, а понуђена је и верзија за доставу Поли.
Поли је био повод за развој још једне верзије "кеца". Била је то Застава 101Т са двоструком задњом осовином.
Аутомобил је развијен током 1990-их у "Застави" са циљем постизања максималног капацитета и броја путника. У то време слична возила, али не са дуплом осовином, нудили су Renault (Express), Цитроен (Ц15) и други.
Иако прототип, овај аутомобил је био регистрован за превоз пет особа, док је задњи део возила био намењен превозу терета.
На крају се одустало од пројекта, а аутомобил је продат Ронилачком клубу "Крагујевац", где се активно користио.
Ако је судити на основу фотографије која је објављена на Фејсбуку ("Официјална страница Застава 101 форума"), возило је, нажалост, неславно завршило, одбачено и заборављено.