Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Дизајнерски отац му је Италијан, технолошка мама Јапанка - ова муња је стигла НА БАЛКАН

14.05.2017. 20:32
Пише:
Србија Данас/24сата.хр
eh
ех / Извор: Фото: Youtube Printscreen/Mr Analytical Мр Analytical

Добро дошао...

Ако вам Фиат 124 Спидер на прву делује попут Мазде MX-5, не варате се. Овај аутомобил је технолошки брат близанац најпопуларнијег роадстера у историји. Нови Фиат 124 Спидер управо је стигао на балканско тржиште. 

Осим каросерије и мотора, готово све је исто као и на Мазди MX-5. Чак се и производи у Јапану. Све ово заправо су плусеви на рачун Фиата, јер MX-5 је права икона, а производња у Јапану већ сама по себи улива поверење кад је у питању квалитета. Фиат је за 124 Спидер скројио посебно дизајнерско одијело, но унутрашњост је, изузев знака на волану и још неколико ситница, идентична као код Мазде. Идентичан је и принцип с платненим кровом који је због једноставне концепције најбржи на свету. Покреће се ручно, а читава операција скидања или подизања крова траје од две до три секунде, без потребе за устајањем с возачког седишта. С тиме се не може борити ни најбржи електрични кров.

Но оно по чему се Фиат 124 Спидер знатно разликује од Мазде су мотори. Основни погонски строј је 1,4-литрени турбо бензинац са 140 КС. Тиме је 124 снажнији од основне Мазде за 10 КС, а то значи и нешто боље перформансе. Убрзање до 100 км/х траје 7,5 секунди, а максимална брзина износи 215 километара на сат.

Топ модел носи ознаку Abarth и за разлику од обичног 124 делимично се саставља и у Италији, односно тамо се обавља завршно прилагођавање. Њега покреће мотор исте запремине, али са 170 КС. Убрзање до 100 км/х овде траје само 6,8 секунди, а максимална брзина је 232 км/х. За додатно уживање у вожњи доноси и механичку блокаду диференцијала, Брембо кочнице, спуштену каросерију, могућност одабира начина вожње и врло гласан Рецорд Монза испух. Оба модела долазе у комбинацији с ручним или аутоматским мењачем.

ЗА ЊИМА СУ СВИ ПОЛУДЕЛИ: Ово су тренутно НАЈПРОДАВАНИЈИ аутомобили у Србији!

Основни 124 нуди се у две разине опреме, а најјефтинији стоји 30.000 евра што је осјетно више од цијене основне Мазде, но зато је и опрема богатија. Импресивни Abarth, који серијски долази и с кожнатим сједалима те пуно могућности за персонализацију, стоји од 332.352 куне.