Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Ево како изгледа Volkswagen Т-Роц 1.0 ТСИ Style

16.04.2020. 20:15
Пише:
Србија Данас/Б92
Volkswagenov logo
Volkswagenov лого / Извор: Профимедиа/илустрација

Топ!!!!

Volkswagen Т-Роц је врло специфичан кросовер. Конструисан је специјално за потребе европског тржишта на механичкој платформи коју дели са Голфом. Компактнији је од конкурената, али зато има далеко богатију стандардну опрему.

Купац новог аутомобила данас мора да направи озбиљну анализу понуде на тржишту. Разлике су огромне, почевши од тога да су неки модели старије конструкције, док су се неки тек појавили.

Мала премијера - BMW представио мотоцикл Р18

Мала премијера - BMW представио мотоцикл Р18

За девет сати прешао чак 1.000 километара

За девет сати прешао чак 1.000 километара

Откривена невероватно ретка колекција од 300 аутомобила

Откривена невероватно ретка колекција од 300 аутомобила

Најновији су свакако у предности, пре свега у погледу безбедности али и опреме.

О дизајну нећемо, мада је ауто који вам представљамо изазвао позитивне критике свих оних који сматрају да је Volkswagen превише конзервативан у креирању изгледа аутомобила.

Т-Роц је дефинитивно другачији од свега на шта смо навикли када је у питању бренд из Волфсбурга.

Сада је у понуди двобојна каросерија, а пропорције су такве да су нас људи питали да ли је то нови Тоуарег.

Наравно, "свега" су две класе разлике између ових модела, али дизајнерски трикову су збунили чак и оне који прате ауто-индустрију.

Оно што збуњује и нас је питање којој класи Т-Роц заправо припада.

Истина је да је конструисан на MQB механичкој платформи коју дели са Голфом, Аудијем Q2 и Аудијем Q3, али је по својим спољашњим димензијама нешто мањи од типичних кросовера Ц сегмента.

Штавише, тек је незнатно већи од најновијег модела у гами са ознаком T-Cross, који је припадник Б сегмента и као такав је конструисан на MQB А0 механичкој платформи, заједничкој за Поло и Ибицу.

Док је Т-Роц намењен пре свега Европљанима, T-Cross ће се наћи и на свим осталим светским тржиштима.

Чак је за милиметар дужи и једанаест милиметара виши од Т-Роца. Ипак, што се тиче међуосовинског растојања и ширине, разлика је велика у корист аутомобила који сада тестирамо.

И не само то, опрема је велико изненађење.

Врло је богата чак и на основном моделу, а на средњем, какав управо тестирамо, има много тога што конкуренти не нуде чак и уз доплату.

Битно је само да потенцијални купци обрате пажњу да званичан ценовник Т-Роца користе само да би имали увид у комплетан списак опреме, јер је акцијска цена нижа од оних у ценовнику.

Конкретно, ауто са теста који је опремљен средњим, "стајл" пакетом опреме, по званичном ценовнику може да се набави за око 21.000 евра за кеш, односно за 1.500 евра мање уз финансирање преко Порше мобилитија.

Дакле, то је званична цена, а од акцијских, за сада знамо цену дизел верзије са 1.6 ТДИ мотором и истим пакетом опреме – његова цена је 21.690 евра, односно 19.990 у варијанти са финансирањем преко Порше мобилитија.

Изненадило нас је да је адаптивни темпомат стандард и не само то; чак и основна верзија има систем за аутоматско одржавање средине саобраћајне траке, тако да у комбинацији са радарским темпоматом Т-Роц заправо има могућност полуаутономне вожње при брзинама већим од 60 км/х.

Ергономија и квалитет завршне обраде су традиционално на највишем нивоу.

Све команде су изузетно меке и лагане, а сваки клик тастера и прекидача је максимално прецизан.

Иако је Т-Роц кросовер, седи се релативно заваљено; седиште може врло ниско да се спусти, волан се доста извлачи по дубини а ножне команде су удаљене, тако да су ноге прилично испружене.

Другим речима, Т-Роц може да послужи и на дужим путовањима без замарања путника, за шта су заслужна и дугачка седишта са добрим ослонцем за целу бутину.

Да није баш све тако идеално побринула се обилна примена тврде пластике, почевши од комплетне командне табле па све до тапацирунга врата, који имају само минималну површину за ослонац лакта пресвучену тканином.

Многи конкуренти, па чак и модели класе испод, имају далеко пажљивије одабране материјале у кабини.