Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

ИПАК ЏИПОВИ: Иако Немци брину за животну средину, дражи су им теренци

12.12.2019. 11:30
Mercedes G klasa
Мерцедес Г класа / Извор: Профимедиа

Воле људи...

До 2025. године више од половине возила у Немачкој ће бити теренци и СУВ возила.

SUV automobili čekaju kupce na parkingu auto-salona
СУВ аутомобили чекају купце на паркингу ауто-салона / Извор: Профимедиа/илустрација

Упркос водећој улози Немачке у борби против климатских промена, возачи у тој земљи и даље при куповини дају предност нееколошким теренцима и тзв. СУВ возилима тако да је 2019, први пут у једној години, у Немачкој регистровано више од милион возила ове категорије у личном власништву.

Савезна канцеларија за моторна возила (КБА) у Фленсбургу саопштила је да је крајем новембра забележено да је пријављено 1,3 милиона теренаца и тзв. СУВ возила, у личном власништву.

ОТКРИЛИ ДЕТАЉЕ: BMW изнео спецификације предстојећег електричног модела

ОТКРИЛИ ДЕТАЉЕ: BMW изнео спецификације предстојећег електричног модела

КРСТАРИО ГРАДОМ: Ево које је возило ЕЛОН МАСК провозао улицама ЛОС АНЂЕЛЕСА

КРСТАРИО ГРАДОМ: Ево које је возило ЕЛОН МАСК провозао улицама ЛОС АНЂЕЛЕСА

РЕЧ СТРУКЕ: "Точкови већи до 23 инчна немају смисла"

РЕЧ СТРУКЕ: "Точкови већи до 23 инчна немају смисла"

"То је 18 одсто више него прошле године", наводи се у саопштењу. Стручњаци сматрају да ће се тренд појачаног интересовања за теренце наставити и у наступајућем периоду, преноси Хина.

"Појачано занимање за овај сегмент личних возила ће бити настављен и у наступајућим годинама", рекао је стручњак за аутомобилску индустрију са Универзитета Дуизбург/Есен Фердинад Дуденхофер.

Он прогнозира да ће до 2025. године више од половине возила у Немачкој чинити теренци и тзв. СУВ возила.

Дуденхофер, међутим, за разлику од Савезне канцеларије за моторна возила, у СУВ убраја и возила попут Мини кантримена, који каросеријом и концептом подсећају на теренце. За КБА Мини кантримен спада у категорију малих личних возила.

У сврху остваривања климатских циљева и нулте емисије угљен диоксида до 2030. немачка влада, између осталог, планира и субвенционирање електричних личних возила.

Тренутно је свега 2,6 посто новорегистрованих личних возила у Немачкој на електрични погон.