НАСТАВАК КАМАПАЊЕ: Хоће да смање ограничење брзине на АУТОБАНУ
Ради се на томе...
Немачки про-еколошки оријентисани политичари настављају кампању за ограничење брзине на ауто-путевима.
На већем делу немачког Аутобана не постоји ограничење брзине од 1970. године.
У складу са трендом борбе за еколошке промене, заговорници тог правца сматрају да је ограничење брзине један од кључних фактора.
НА ПРОДАЈУ: Редак ПАГАНИ Huarya Роадстер тражи новог купца
НЕВЕРОВАТНО: Направили први електрични аутомобил за рели
НЕВЕРОВАТНО: Отац и син "одштампали" АВЕНТАДОРА, а нећете веровати како им се LAMBORGHINI одужио
Једна од њих је Саскија Ескен, лево оријентисана лидерка из Социјал-демократске партије (СПД) која предлаже ограничење брзине на 130 км/х.
-Ограничење брзине на нашим путевима је добро за заштиту климе, повећање безбедности и смирење возачких живаца. Из ових разлога ћемо опет дискутовати о томе у новој години-, рекла је Ескен за "Тајмс".
Она предвиђа да ће ограничење брзине значајно умањити емосију угљен-диоксида за око 2.000.000 тона годишње што ће довести Немачку на ниво остатка Европе.
С друге стране, министар саобраћаја и члан владајуће Хришћанско-демократске уније (ЦДУ) Андреас Шојер истиче да је Аутобан зачајно безбеднији од руралних путева.
Он наводи пример из 2013. када се само 17% смртних случајева у саобраћајним удесима догодио на Аутобану на којем се одвија 31% укупног саобраћаја.
Међутим, последња истраживања кажу да око 53% Немаца подржава предлог госпође Ескен.
Слична идеја је покренута пре 12 година од стране агенције за заштиту животне средине, али ју је одбацила канцеларка Ангела Меркел.
Изградња немачких ауто-путева је почела почетком 20. века, али је врхунац доживела током 30-их година доласком на власт Адолфа Хитлера.
Нацисти су тада поставили ограничење брзине у урбаним срединама на 60 км/х, док су укинули лимит на Аутобану.
Током нафтне кризе 1973. на кратко су опет уведена ограничења, али су врло брзо Немци опет могли да возе неограниченом брзином на ауто-путевима.